5 Haziran 2012 Salı

Aztek Desenli Çanta


Uzun zamandır sevdiğim desenler bu yıl bir patlama yarattı desek yeridir.Aztek,etnik,türk motifleri olsun böyle klasik desenleri her zaman bir blazer içine t-shirt veya altına uzun etekle giymişimdir.Ama son yıllardaki çeşitlilik gözlerimi kamaştırdı ve bende bunlara layık bir çanta yapmayı denedim..denemekteyim. Bunlar da yapılışları..
Bu çanta annemin nişan çantasıymış,çok iyi bakmış kadıncağız ama ömrü bitmiş derisi elimde kalıyordu.Bende kol askılarını kesip boyamaya karar verdim.
Malzemeler
Kalın ve ince uçlu fırça
Akrilik boya (istenilen renk)
Diplineer fırçası
sınır bantı

Kullanmadığım açık pembe göz kalemiyle istediğim desenin şablonunu oluşturdum.





Tam ortadan bant genişliği kadar ölçü aldım.Her 2 yönü 3 aralık çizdim altında kalan kısımı ince ters üçgenler,yukarısını ise seyrek tombul ve düz üçgenler çizdim.

Fırçayla yapmaya çalıştım ama iz çıkardı şeritleri boyamayı parmağımla yaptım.Şahsen bazenleri yaptığım emeğin ellerimde görünmesi beni memnun ettirir.


Kuruyana kadar uzak şeritleri boyadım.


İlk olarak sınır bantlarıyla boyadım ama mavi şeritin soyulduğunu görünce elle çizmeye başladım.


Eski diplineer ile hepsinin aralarını boyadım.İçleri doldurmaya gelince ince fırça bulamayınca kuşumun tüyüne denk geldim.Çabucak boyadım.



İşte son durumları böyleydi ama daha ilk düz üçgeni boyamışım.


Bantları çıkarırken çok yavaş olmalısım ki soyulmasına engel olalım.


Üstlerine renkleri yazmıştım ama o renkler elimde yoktu bende karıştırdım bişiler yaptım boyadım.


Bu simli boya ise evde yatan duran alüminyum boyasıydı.Değerlendirmeden edemedim çok güzel bir desen oldu.


Şeritlerin aralarını eyelineer la sınır çektim.Düz olmamış gibi durabilir ama doğal olmasını istedim.


Kenarlara bulaşanlarıda yine siyaha boyadım




 Bunlarda ilk halleri telefondan ancak bu kadar :)


Çekim bozuklukları için özürdilerim.Makinem arkadaşımda kaldığından eskiyle idare etmek zorunda kaldım.
İşte son hali :)
Şahsen ben çoook sevdim renkler biraz soluk

1 yorum:

Dukan

LilySlim Diet days tickers