1 Haziran 2012 Cuma

Ortalarda yokken neler yaptım ki


Geçenlerde arkadaşımın arabasında bulduğum bu gariban gözlüğü 'senin işine yaramaz emin ellere ver' diyip çekip aldım.Boşta duran zincire de geçirdim.ohh süper oldu :)








  Yeni yeni piyasaya çıkan bu tarz takıları aslında kışın 2012 yaz sezonu olarak çıktığında görmüştüm.Bende okul kapanmadan elimi bu işlere atmak istemedim.Çünkü kapıldımı tam kapılanlardanım.
  Bildiğiniz bu hiç yüzüne bakılmıcak taşlı tuşlu takıları alıp istediğiniz gibi boyuyoruz yalnız dikkat ojeyle boyamak en iyisi diğerleri daha zor oluyor.Kararan ve renk atan imitasyonlara önlem olsun diye sprey vernik kullandım arka tarafına, bir kurumasını bekledim ve süper oldular. Binlerce seçenek ve orjinalleri için-- dannijo --

  P.S :Resim kalitesi için k.bakmayın telefondan ancak bu kadar :))

Aslında hep buralardaydım fakat okul nedeniyle elimi ayağımı çektim yeniden geldim,bu sefer gitmicem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dukan

LilySlim Diet days tickers